Ga naar de inhoud

Aanbevelingen

Willem Speekenbrink

    Ideale ruimte om in alle rust naar bijzondere kunst te kijken. https://www.facebook.com/vet.haar/posts/5453097091429079

    Emmy Bergsma

      Kunstlokaal 08: fijne lichte expositie ruimte, met een prachtig en wisselend programma. https://www.facebook.com/emmy.bergsma.art/posts/4243689535665503

      Lies Louws

        Ik heb er van genoten! Zo’n prachtige ruimte en zo’n mooie expositie! Het hoorde gewoon bij elkaar! Mijn complimenten! Lies Louws.

        Voorkant Boekje Anton En Marian

        Antón Hurtado

          Een zo lange reis als van Bilbao naar Jubbega, wordt kort door de genegenheid en professionaliteit van iedereen. Het is een onvergetelijke ervaring. (vertaald uit het Spaans)
          ~ Anton Hurtado>

          Karin de Visser

            Dit zijn nou echt mensen die er lol in hebben uitstekende kunst te laten zien. En daarbij prachtige tentoonstellingen maken, zomaar en passant lijkt het – maar van blijvende waarde.

            ~ Karin de Visser, 26 juli 2017

            Jeltje van Houten

              Kijk hebben op de kunstenaar, op de kunst die zij/hij maakt en hen de gepaste ruimte bieden. Aan Birgit en Marcel is het gegeven om dit samen te voegen met mooie indrukwekkende tentoonstellingen als resultaat! Hulde!

              ~ Jeltje Van Houten, 4 september 2017

              Eddy Stikkelorum

                Het consequent hoge niveau van de tentoonstellingen. Daarnaast de inzet en het enthousiasme van de galeriehouders.

                ~ Eddy Stikkelorum, 4 september 2017

                Truus Huijbrechts

                  Zó leuk om jullie Kunstlokaal een bezoekje te hebben gebracht, We werden hartelijk en enthousiast ontvangen door Marcel en Birgit. Heel fijn. Een heel fijne expositieruimte ook en een bijzondere line up! Aanrader!

                  ~ Truus Huijbrechts, via Messenger